neseyesil 30 - 31 haftalarında rahim ağzı kısalığı yaşayan varmı ? Varsa sonucunuz ne oldu acaba benim bugün kontrolüm vardı doktorum rahim ağzı kısalığı var diyerek yatış yaptı beni ne bekliyor tam detaylı bı bilgide verilmedi
saricivciv_ neseyesil benimde aynı ama bana yatış yapılmadı evde istirhat ve progestan verdi yarın32.haftama giricem bende
neseyesil saricivciv_ hım anladım geçmiş olsun Rabb’im sağlıkla vaktiyle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
nisan0 Dün göründüm doktora 31+3 tüm 15.5 olmuş rahim ağzı uzunluğum bol bol yatış maalesef benimde bebeğimde çok aşagıda :( evdeyim ben ama 2 hafta sonra tekrar görünecem
neseyesil nisan0 sizin benimkinde de kısa size neden hastaneye yatış verilmedi acaba bende başka bişey varda banami söylemediler anlamadım
nisan0 neseyesil ben 27.haftada 4 gün hastanede yattım bundan dolayı maalesef birde bende Hunileşme var ama doktorların da yapacakları bir şey kalmadı eve geçtim o yüzden lavabo dışında yerimden kalkmamaya özen gösteriyorum başka bir şey olsaydı doktorunuz söylerdi bazı doktorlar direk yatış yapıyor mesela ben 4 gün yattım gereksizdi 2 günden fazlası
nisan0 saricivciv_ hayır yapmıyorum annem yada eşim yapıyor yada dışarıdan yiyoruz yataktayım sürekli bir ay olacak psikolojim bozuldu ekran sürem arttı bildiğiniz Reels kaydırmaktan
saricivciv_ nisan0 ben oturamıyorum ya evde kayınvalidem geldi ama yınede bende oturuyorum yatamıyorum