
Kızlar bugün piki gördüm ama en son 3 gün öncesinde değerlendirdik çarşamba sabahını maalesef ki eşim de görevde yani en son değerlendirdiğimizle kalcaz 10 15 gün yok tutma ihtimali yok değil mi bu ay da klomen kullanmıştım gideceğini bilseydim kullanmazdım