Kızlar merhabalar 2. Gebelıgım ılkı kızdı çok küçük doğdu kızım 2.5 kg olarak vajınal dogumdu sımdı ıkıncı çocuğum erkek olacak 34 hafta gebeyım ama bebek hep önden gıdıyor bugün gıttım 36 hafta görünüyor dedi Dr. Bırkac doktora daha gıttım son ıkı aydır hep böyle büyük çıkıyor napsam bılemedım şeker yuklemesı yaptırmıştım sekerım yok açlık toklukta da sıkıntı çıkmadı. 4 kg geçerse sezeryan olur dedı Dr ama ben küçük Bır ilçedeyim hıc sezeryan ıstemıyorum açıkçası burdakı doktorlar nasıl yapar blmyrum. Ne yapsam sızce dıyet vs yapsam bebek gelısımı degısır mi var mı onerısı olan. Zayıf bir ınsanım büyük bebegı dogurabılır miyim blmyrum