Valla bu konu benim kanayan yaram içe göçük benimki de oğlumda hiç emziremedim sağımla da çok az süt geldi ve gittikçe azalıp bitti. Gizli gizli ağlıyordum bunun için herkes bişey diyordu silikon uçla başta gelmese bile emiyordu kayınvalidem buna alıştırma falan dedi bıraktım onu da öylece kaldık. Şimdi gebeyim kesinlikle doğumdan önce silikon uç ve en iyisinden tekrar süt pompasi almayı düşünüyorum. Başı önemli değil falan diyorlar da inanmıyorum çocuk o baş kısmını az da olsa arıyor oğlum çok güçlü emmek istiyordu kavrayamıyordu sinirleniyordu. o kahverengi kısım hiç baş olmayınca kayıyor. Sizi üzmek istemem böyle bir durum yaşadığım için ikincide psikolojik olarak gardımı şimdiden aldım.