ikinciyesekeranne ikinciyesekeranne @Elamomy @Gokturkmom_ @deletedmom43191 sizler doğru biliyormuşsunuz sanırım
gokce_4206 ikinciyesekeranne daha çok küçük bence tahmin için bu kese şekli vs dedikleri teori çok değişiyor
ikinciyesekeranne XBirmelekannesiii ay teşekkür ederim cevabınız için☺️ Bazı postlarda çoğunluk erkek diyor bazısında kız ama şuanlık kız diyenler çoğunlukta bakalım inşallah öyledir bir oğlum var kızım olsun isterim
gokce_4206 ikinciyesekeranne evet anlıyorum ben sizi bir anne olarak şu an bende çok merak ediyorum 12 haftalık hamileyim dünde doktor kontrolüm vardı ama yine öğrenemedim cinsiyetini 🙄
ikinciyesekeranne gokce_4206 evet ya ikincilerde insan daha bi merak ediyormuş, ilkinde nasıl olsa ikisi de yok diyordum
gokce_4206 ikinciyesekeranne bende şuan da ikinciye hamileyim bende senin gibi aynı merakın içerisindeyim ve bu hamileliğim diğerine göre çok farklı geçiriyorum
ikinciyesekeranne gokce_4206 valla var gibi. Oğlumda ilk haftalarda bel ağrısından ağladığımı bilirim bunda o yok ama sürekli bir uyku hali var. Bulantı vs oğlumdaki gibi. Oğlumda daha çok iştihaım açılmıştı bunda daha az. Bakalım ya bir an önce öğreniriz inşallah
gokce_4206 ikinciyesekeranne bende de var baya bi fark resmin ilk hamileliğimin tersini yaşıyorum öğrenince yazarsın