Burcuuuuuu Hamileanne Ben kendini yiyorum günde iki havuç iki armut, doktorum suyunu sık falan demedi. Ayrıca istirahate de dikkat ediyorum. Gerekirse rapor veririm demişti çalışmamam için ama gerek kalmadı çok şükür. Sadece kontrollerimi çok sıklaştırdı.
Hamileanne Burcuuuuuu teşekkür ederim canım bende 37 haftalığım suyum az söylediklerinizi yapıcam inşallah ❤
Burcuuuuuu Ftsfts Kendinizi yormamanız çok önemli, doktorum bana on beş gün boyunca ye ve yat başka bir şey yapma dedi ve o haftalara rapor verdi. Çalışmak zorundaysanız da eve gelir gelmez yatın bence.