MelekAnnesi52 yani şöyle soyliyim ebeler kimisi var kötü kimisi iyi ben kötü olanlara denk gelmiştim hakkımı da helal etmem onun dışında memnunum yani ikinciyide orda doguracam inşallah hamileym bakalım odaları çift olduğu için ben süsleyememistim içimde kalmıştı izin vermiyoralr öyle yani