Her hafta bir şey çıkıyor artık kafayı yemelik bir hal aldı 😅 valla milletin rahat hamilelik geçirdiğine inanmıyorum ben🤣 12 haftalık hamileyim daha.
Hastaym antibiyotik ve bir kaç ilaç falan kullanıyorum. Diş eti ağrısı ve temizlerken kanama başladı. Hamileliğimden önce de vardı da şimdi ilaçlar mı tetikledi anlamdm😬 düzenli fırçalayıp diş ipiyle temizliyorum Hindistan cevizi yağı ile ağzımı çalkalıyorum. Farklı bir yöntem deneyip iyi gelen başka bir şey kullanan var mı acaba