Melek2102 Kizlar 15 haftamiza girdik sükür Ama dünden beri lekelenmem var hastaneye gittim Doktor hic dogru düzgün bakmadi hicbirseyde vermedi kanin durmasi icin sancim yok denilecek kadar az Yani normal kanama gece azalmisti simdi Tuvalete gittim cogalmis gibi acaba Geceden kan birikiyoda o mu akiyo? Yardimci olursaniz sevinirim
Scb Melek2102 başka dr a git bence progestan yada iğne falan verir önemli çünkü bu haftalarda bende 15.haftamdayım hala progestan kullanıyorum daha önce kanamam olduğu için su an yok ama dr kesmedi
Zencefillilimon Melek2102 Geçen hafta bende de oldu progestan verildi başka bi doktora git istersen canım bi de ilişki sonrası olmustu yasakladı 12. Haftadayım bende
Melek2102 Scb evde progestan var fitil olarak kullaniyodum tedbir amacli onu kullansam birsey olurmu sence
Melek2102 Zencefillilimon 7 dk sonra ameliyata girmem lazim dedi öyle cabuk bakti ki anlamadim birsey yok dedi gönderdi pislik Kadin Böyle devam ederse Baska bir hastaneye gidicem
Melek2102 Yasemincifci yok Doktor Simdiye kadar hep hersey yolunda dedi daha carsamba günü kontrolüm vardi hersey yolundaydi Dün Aksam tesadüfen farkettim kanamayi
Scb Melek2102 ben ağızdan kullanıyorum canim ben hep kullanıyom kanamam olmasa bile arada sebepsiz kanama oluyo dr devam dedi ilk once dr a gözük dr a sor ondan sora bence kullan