Merhaba, yasayan ve bilgisi olan varsa yardımcı olursa cok sevınırım. Bebegımın ıkılı tarama testi normal cıktı. Bugun 18. Hafta ultrasonda kalp kapakcıgında hafif kaçak gözlemlendi. Dr cok onemli değil ama bazen down da da böyle seyler olabılıyor dedi. Ense kalınlıgı burun kemıgı vs normal baska bulgu yok. İcin rahat etsin diye nipt yaptır bence dedi. Benzer durum yasayan varmı endise etmelimiyim icim icimi yedi.