Kızlar 37+1 haftalık gebeyim zorunlu sezeryan olacak ters pozisyonda oldugu için bebeğim bugün nst de sancılarım çıktı rahim ağzımda açılma yok ama suyumda da azalma olmuş bu normal dedi. 20 sine planlanan günü 19 A çekti doktorum 38 de alalım dedi. Acaba bekler mi, korkuyorum aniden olur diye. Sancılar bi anda artar mı açılma falan yok ama. Bir de çok şiştim dr burnun çok şişmiş dedi aynı durumu yaşayan var mı