Ygmr- Yarın sabah 8 de sezaryene alınacağım korkudan üçbeş atıyorum desem yeridir umarım güzel geçer ve pozitif sezaryen hikayem diye başlık açarız 🫶🥲
Yazmelegi_ vanilya_kokusu_ normale 27 şubatta ama doktor o zamani beklemeyiz 38 dolunca alırız dedi hafta içi anestezi ile gorusscem sonra tekrar gün alcaz kuzu