gizemseker 32. Haftada rapor almalısınız e devlete düşüyor. Prim borcunuz olmamalı. İzniniz bittiğinde SGK ile görüşebilirsiniz ödemeyi yapacaklarını söylediler ben de şuan beyan ettim sistemden kendi işim olduğu için. Çalışmazlık raporunu dr sisteme girdi yani. Cimere yazmıştım ve alabileceğimi söyledi en çok üzerinde durduğu konu prim borcunun olmamasıydı. Sizde isterseniz yazın Cimere. Direkt size SGK dan birini yönlendiriyorlar bütün aşamaları detaylıca öğrenirsiniz