serabis Kızlar merhaba bugün idrar testi verdim lökosit, eritrosit, yassı epitel, nitrin, bakteri değerleri yüksek çıkmış. Yanma vs yok sadece çok sık çıkıyorum bi damla bile olsa gitmem gerekiyor. Pazartesi günü kontrolüm var sizde de bu durum oldu mu 🤔
ceren_goksel serabis Benim de sırtım ve göğsümde ağrı vardı doktor idrar istedi lökosit ve yassı epitel değerlerim yüksek bende de yanma yok ama çok sık idrara çıkma var. Şuan acildeyim doktorun kararını bekliyorum
ceren_goksel serabis ilaç veremiyorlar bol sıvı tüketimi dedi parol da zaten hiç bir ağrıma fayda etmiyo doğum için şafak sayıyorum artık :) Temmuz 28 mübarek gün
leefamily Dün bende asm de yaptırdım benimds yüksek çıkmış. Hiç belirtim yok sadece sık idrar. Salı günü detaylıya gireceğim zaman doktoruma göstereceğim. Şimdilik bol su içmeye çalışıyorum.