annemin benden sonra 9 sene çocuğu olmadı sonra kardeşlerim peş peşe doğdular aralarında 15 ay vardı ve erkek çocuktu ikisi de, yani hatırlıyorum da öyle büyük bi zorluk olmamıştı açıkçası ikiz gibi büyüdüler birine bi oyuncak alınıyorsa diğerine de alındı, birbirleriyle oynarlardı bazı açılardan daha bile rahattı diyebilirim. sadece annem ilki daha ilgiye doymadan ikinci oldu diye üzülürdü ama bence ikisine de eşit sevgi ve ilgi verdikten sonra daha bile kolay oluyor evet bazen kavga ediyorlar bazen ağlıyorlar ama 3-4 yaşını geçtikten sonra da birbirleriyle oyun arkadaşı oluyorlar. evde onları bekleyen hep bi arkadaşları oluyor. hayırlı olsun yani bebişiniz korkulacak bir şey yok
Htc03003