GozdeKB Kızlar sata göre 7+5 haftalığız ama 7+1 çıkıyoruz biraz geriden geliyoruz hazımsızlık başladı sizler ne durumdasınız? kalp atışınıda geçen hafta duymuştuk şimdi yine duyduk şükür🥰
benimhikayemmm GozdeKB bende bugün 8 haftalık oldum ağzımın tadı hiç yok ne yesem tatsız tuzsuz geliyor yemek için yiyor gibiyim benim crl de 13.6 bu arada
nevinbulyaman 7+6 bugün bizde bi 5 gün geriden geliyoruz ama olsun kalp atışını 3 gün önce duyduk çok şükür 🥰🙏
GozdeKB nevinbulyaman çok şükür kusmadım daha sadece hazımsızlık var geç yumurtlama oluyor sanırım sonra yakalıyormuş çok önemli değil dedi doktor bizde geçen hafta duymuştuk bugün yine duyduk Crl 10mm çıktı sizin kaç mm 😊
nevinbulyaman @GozdeKB evet benim doktorumda dedi sonradan toparlanır dedi sorun değil bu dedi crl 7.03 yazıyor crl ne oluyordu hala terimleri tam bilmiyorum 😂😅
GozdeKB benimhikayemmm siz büyük olduğunuz için normal haftasına göre değerlendiriyor genelde crl ölçümü 😊
nevinbulyaman @maviik hatırladım doktor zaten bundan dolayı dedi biraz geriden geliyoruz diye ama olsun dedi ilk hamileliğim bi çok terimi bi çok şeyi bilmiyorum daha 🥰
zahra26 Merhaba 2 ci hamileliğim. 8 hafta 3 gün. Henüz hiç doktora gitmedim 12 haftalığımda gitmeği düşünüyorum. Bulantılar oluyor ara sira
GozdeKB zahra26 neden gitmeyi düşünmüyorsun kalp atışını duyman gerekiyor ama hadi Allah göstermesin dış gebelik boş gebelik falan olursa sana zarar verir
benimhikayemmm GozdeKB son adet yarihime göre daha 7 haftalık ama bir hafta önden gidiyor dedi dr bir ara sorguladı emin misin adet tarihinin 26 Aralık olduğuna falan dedi
userrrr_ 8+2 yim sata göre ama doktor 8+5 ile uyumlu dedi yani mide bulantısından yıkılmak üzereyim hiç bir şey yiyemiyorum da biraz zor geçiyor benim
benimhikayemmm GozdeKB sağlıklı bir şekilde ilerlesin de ha bir ileri ha bir geri 🥰 cinsiyet olarak ne geçiyor içinden canım
GozdeKB benimhikayemmm kendim için mi kız geçiyor Ramzi ve kalp atışı hızma göre kız gösteriyor sonuçlar ama Allah bilir sağlıklı olsunda ben onu anladım geçen sene oğlana hamileydim ama Trizomi 18 çıktı ölü doğum yaptım Rabbim hakkımızda hayırlısını versin sen ne hissediyorsun
benimhikayemmm GozdeKB ya öncelikle başınız saolsun rabbim sağlıkla kucağına aldırsın bu sefer inşallah 🙏 benim iki tane kızım var bu sefer erkek hissediyorum hamile olduğumu öğrendiğimden beri tabi ki kız erkek fark etmez saglıklı olsun yeter
gizemilker35 Son adet tarihine göre 7+4 ama usg göre 6+6 çıktı henüz kalp atışını dıymadım inşallah duyarız pazartesi randevum var 🥹