haticeekinci
Kaçıncı haftadasınız şuan 2 hafta önce abimin eşi orada doğum yaptı 35 haftalıkken gitti gün almak için 38+da sezeryana girmişti. önerebileceğim iki doktor var kıvanç şahin ve bilge yavuz kekeç istersen randevu al istersen gittiğinde sıra açık oluyor sıra da alabilirsin sezeryn günü alacağım dersen uygun bir güne verir zaten , ben yengemi ziyarete gittm çok güzel odaları tek kişilik hemşireler felanda çok güzel ilgileniyor demişti oda tek kişilk oldugu için bence süslemede sıkıntı olmaz gün almaya gittiğinde doktoruna da sorabilirsin sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🌸