Melike3506 selamlar pazartesi sezaryen doğum yaptım. Kısaca paylaşayım ben. İlk gün için kanama ve dikiş kontrolü yapılıyor, vajinalde de bakılır illa ki o sebeple gecelik şeklinde olanlar daha rahat, emzirme için de önden düğmeli olması gerekli. Sezaryen olduğu için 2 gece kaldım hastanede 2 farklı gecelik giydim, çıkarken de hastaneye geldiğim kıyafetle döndüm.