Hamileliğimin 26.haftasındayım. Tsh değerim aralık ayında 5.94, doktor ilacımın dozunu artırdı, ocak ayında 4.67 çıktı. Euthyrox ilacı kullanıyorum, haftada 4 gün 75, 3 gün 100mg. Bebeğimin beyin gelişimi için çok endişeliyim. Hamilelik boyunca tsh değeri yüksek olanlar, bebek doğtukdan sonra sorun yaşadınız mı?