Hulya00 bizde de 17.haftada görülmüştü doktorum çok rahatlatmıştı korkma bak görürsün bi sonraki kontrolde bi şey kalmaz demişti, dörtlü testin sonucu da temiz gelince biraz rahatlamıştık ama tabi tamamen geçtiğini öğrenene kadar insan stres oluyor. Allah’a binlerce kez şükür 22.haftada gittiğimizde tamamen kaybolmuştu. Bi de okuduklarıma göre risk oluşturanlarda bu kistin yanında başka sıkıntılarda görülüyormuş genelde. İçinizi ferah tutun inşallah iyi düşünelim iyi olsun bol bol dua. İnşallah hepimiiiiiz sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻🧿🌸