Hulya00 Bizimde 19+6 da detaylı da fark edildi. 3.2 ve 3,4 mm kadar çift taraflı. Yanında herhangi başka bir bulgu yoktu. Doktor çok çok önemsiz geçmezse bile bebeğe sorun olacak bir şey değil dedi. 22. Hafta kontrolünde birisi kaybolmuştu. Allah’ın izni ile sıkıntı olmaz 😊 geçmiş olsun.