meryem ana otuna ben de inanıyorum ama sezaryen olacağım için almadım normal doğum olsa kesinlikle kullanacaktım. beynimize görsel imgeleme yaptırıyor biz farkında olmadan aslında bilimsel açıklaması bu. o açıldıkça rahmimiz de açılıyor. zaten doğum esnasında da doğru nefes tekniklerini düşündüğümüzde rahmimizi bir çiçek gibi hayal etmemiz isteniyor aslında. doğru nefesi aldıkça o nefesi rahme ittirmeyle o çiçek açıyormuş gibi diyebilirim ☺️ o yüzden görebildiğiniz bir yerde durmalı aktif doğumunuz başladığında. ama doğumunuz bittiği ve odanıza doğumun bittiğine dair haber gittiği gibi birinin onu sudan çıkarması gerekiyor ki rahim bir an önce toparlanmaya başlasın. gebe okulundaki ebe böyle anlattı ☺️