Merhaba arkadaşlar benim gibi hamiş olanlarlar mutlaka bu durumu yaşayan olmuştur allah kimseye yaşatmasın tekrardan ama size yaşatığım olaydan bahsedeceğim ilk hamileliğimde rahim ağzı yetmezliğimden kaybettim erken su gelişinden dolayı karın ağrısı başlı başına bir olaydı. İkinci hamileliğimde baya kötü olaylar yaşadım bebek büyüdükçe gene karın ağrısı oluyordu ama gittim her doktor bana psikolojik dedi istanbulda bir kadın doktorla tanıştım halise yolli kadın doğum doktoru onun yanına gittiğimde rahimimde kısalma başlamış ve erken doğum riskim olacağını söyledi çok şükür rabbim iyi kide bu doktorla tanıştırdı rahim ağzına atılan dikişle bebeğimizi kucağımıza aldık ve hala o doktoru bırakmadım. Kendine klinik açmış yani benim gibi yaşan oldumu bilmiyorum ama inanın allah ondan binkere razı olsun❤️