biryolculuk ben ilk bebeğimde meme reddi oldugu için 5.5 ay boyunca sagarak besledim ne kadar süt çıktığını gördüğüm için de bende en çok dut kurusu kaynatıp içtiğimde çok etki etmişti doktora sorduğumda en çok sütü arttıran bebeğin kendisi olduğunu söylemişti emiyorsa bebeginiz her saatte bir yarım saatte bir verin artan süt için de masaj yaparak sagın artacaktır İnşallah sütünüz