selos1 Hidrosefali ve ensefalosel vardı anne karnında. 1 hafta yaşadı meleğim 🌸 tabiki o korku bu cocuklariminda bı hastalığı olacakmi endisesesi hep devam etti. İlk cocugumdan sonra 2 evladım daha oldu biri 2 buçuk yaşında digeride daha yeni 3 aylık . Allah onlara sağlık sıhhat hayırlı ömür nasip etsin. Ama dediğim gibi Allah affetsin ama hamileliğimi hiç özlemedim sevmedimde. Çünkü hep bı korku hep bı acaba. Bide şey olayı oldu kızımı kaybettim sonra oğlum oldu ve o çete başı (Fırat sari) doktorumuzdu 16 gün yoğun bakım süreciniz olduydu benim tabi o zamanlar psikloji yerlerde ilk çocuğumu kaybettim 2. Çocuğum yoğun bakımda ne zaman alacam ne yapacam o yüzden benim için zor dönemlerdi. Allah kimseye yaşatmasın herkes evlatlarını sağ sağlım saglicakla kucağına alsın 🤲