Kızlar daha 4 haftalık hamileyim ve 3 yıldır haşimato hastasıyım ve 3 yıldır düzenli ilaç kullanıyorum gebeliği öğrenir öğrenmez endokrine gittim ve tsh 6,8 çıktı t4 normal aralıkta çıktı doktor doz yükseltti korkulacak bir durum yok dedi ama bebeğin gelişimi için ister istemez endişeleniyorum aynı durumu yaşayanlar paylaşabilir mi acaba. Bu arada ilaç dozum 3 gün 150 4 gün 125 oldu