2baby1mama Kızlar 90 üstü kiloda hamile kalan var mı aranızda. 2. Gebeliğim ve daha ilk doğum kilolarımı veremeden hamile kaldım. Daha çok başındayız ama kendimi çok bitkin ve halsiz hissediyorum
Deletedmom_8793 2baby1mama ilk kızımda 98 ile hamile kaldım 106 ile doğuma gittim Şuan 94 ile hamile kaldım 32+4 olduk 106 olmuşum
demirrleydi_ 2baby1mama bende öyle oldum ilk doğum kilolarını veremedim üstüne çok hastalık geçirip çok kilo aldım 106 kiloyla hamile kaldım 112 kiloyla doğuma girdim ama gerçekten hareket etmek çok zordu heleki son haftalara doğru bide tansiyon çıktı ekstra ödem tutmuştum
ikincianneolmayolundaa 2baby1mama 88 ile hamile kaldım suan 90 kiloyum sadece iki kilo aldim cuma günü dogumum var
eslemoms 92yle hamile kaldım dün tartıldım hastanede 94 çıktım fakat geçen hafta sağlık ocağında 97 çıktım hangisi dogru anlayamadım 2. Gebeliğim bu arada
kvsr1603 2baby1mama 112 ile hamile kaldım 8 verdim 5 ini aldım 108 doğum yaptım şuan yine 103 ile hamile kaldım 97 kiloyum 13 haftadayım daha
2baby1mama kvsr1603 nasıl verdin cnm kiloları yürüyüş filan mı yaptın egzersiz mi yaptın bana da öneride bulunun daha şimdiden kendimi çok ağır hissediyorum merdiven çıkarken filan çok zorlanıyorum daha 8.haftadayım
2baby1mama kvsr1603 ilk gebeliğimde de 92ile hamile kalmıştım ama bukadar ağır hissetmiyordum kendimi bu sefer 96larda kaldım hamile ama şimdiden bitkinim
mucizebebeklerimiz kvsr1603 merhaba peki kilolu olduğunuz için bir sıkıntı oldumu tansiyon şeker vs gibi bende ilk hamilelik kilolarımı veremeden hamile kaldım da çok endişeleniyorum etrafımdakiler çok korkutuyor beni
Siyah2418 2baby1mama 3 gebeliğim daha yeni öğrendim 95 kiloyum sanırım 150yle doğum yaparım çok üzülüyorum
gmzkml 101 ile hamile kaldım 109 kiloyum 36+5 şekerim vs bir sorunum olmadı çok şükür ama hep diyet hep kontrollü gittim yürüyüş yaptım
kvsr1603 2baby1mama yediklerime dikkat ediyorum kendimi zorlamadan haftada 3 kere Leslie spor videosu yapıyorum abur cuburu kısıtlayın mesela atıştırma yapmayın yemek vakti yiyin daha iyi oluyor
kvsr1603 2baby1mama yaş da ilerliyor o yüzden o zamanki hamilelikle şimdi ki bir olmuyor yaparız bence kilo almadan doğum yapılabilir
sarilale123 2baby1mama ben de öyleyim ilk hamileliğimde kiloluydu bunda da öyle oldu maalesef. Ama halsizlik ve etkinlik bence değişen hormonların etkisi
mnt61 2baby1mama 103le hamile kaldım şuan 112 oldum 37 haftalık hamileyim fakat boyumda 177 🙄 sağlık sorunum olmadı ama şuan aşırı derecede ağırlaştım hareket etmekte zorlanıyorum evin içinde yürümek bile işkence haline geldi kendimi çok yorgun hissediyorum