btlkardelen beni asistanlar doğurttu şehir hastanesinde tecrübesizlik vardı bir daha yapacak olsam kesinlikle iyi bir doktora kendimi emanet ederdim. Doğumu yaptıranlar önemli. Yırtık oluşmaması için, aceleye getirmemek için, ne yaptığını bilen biri olması lazım. Herkesin deneyimi de farklı kimi zorlanıyor kimi ertesi gün ayağa kalkıyor. Dikişlerden 10 günü buldu rahat oturup kalkmam ama şimdi 20 gün geçti her şey sanki rüya gibi sanki ben yaşamamışım gibi. O an pişmandım ama şuan pişman değilim vajinal doğum yaptığım için 🌸