Kızlar beni kan tutuyor, kan alırken bakmazsam eğer dayanabiliyorum ama bulamazlarsa damarımı çok oyalanırlarsa bayılıyorum tansiyonum düşüyor hemen. Daha önce ameliyat oldum epidural işe yaramadı genel anestezide ise 3 kere tansiyonum düşmüş. Geçen yemek yaptım gene tansiyonum düştü 2 yorulmaya gelmiyor. Çok korkuyorum nasıl doğururum diye ? Bu durumu yaşayan var mı ? Nasıl geçti doğumunuz ? Bünyem zayıf en ufak iş yapınca kalbim hemen hızlanıyor şu an 17 haftalık hamileyim