mom28_ İkinci transferim 7.gün bugün gögüs agrısı şişliği dışında hiçbir belirti yok bi yanım umut bir yanım korkulu ya yine olmasıysa diye erken gebelik testi yapmayada cesaret edemiyorum bir umut işte sizde durumlar nedir
sumd Bende ilk transferde olumsuz sonuç almıştım ikinci de oldu hatta şimdi 2. Hamilelik haberini aldım süpriz bir şekilde Rabbim tedavisiz nasip etti