Oguzkagan65 Kızlar benim bebeğim perşembe günü akşam 11 de oynamıştı dün akşam saat yedi oldu hiç hareket etmiyordu doktoruma mesaj attım git nst çektir dedi gittim acile kadın doğuma yönlendirdiler orada ultrasonla baktı önce kalp atışı suyu plesentası herşeyi normaldi sonra nst çektiler nst de bebek uyuyor gözüküyordu bi serum verdiler hareket etmesi için serumu alırken bi defa oynadı bu gün öğlen oldu hala tık yok bu kadar uyur mu ya 28+2 haftalık gebeyim ve normalde çok hareketli eşim dışardan bile görüyordu hareketini elini koyunca o on dakika falan tepenirdi bu iki gündür öyle değil ama . Gebeliğimin başından beri kafası aşağıdaydı dün doktor kafası midene doğru ayakları aşağıda dedi acaba kafası yukarıda olduğu için mi hissetmiyorum kendi doktorum pazartesi gel dedi pazartesi gidicem ona . Benim gibi hissetmeyecektir var mı ?
mrstug Oguzkagan65 canım ben de 25 haftalığım üç gündür çok az hissettim hareketleri normalde sertti tekmeler. Doktora gittim bebeğim gayet iyiydi çok şükür . Hala sakin sakin takılıyor içerde ama tabi korkuyor insan 🙊
AcemiAnneee Oguzkagan65 canım benım ıkı ay olucak kafası mıdemın orda kaburgalarıma Batı’yı hareketını hıssedıyorum ama
Oguzkagan65 AcemiAnneee ben kafası aşağıdayken çok hissediyordum dönünce mi hissetmiyorum acaba diyorum çünkü normalde öyle vuruyordu ki rahmime bazen doğacak sanıyordum şimdi tık yok
AcemiAnneee Oguzkagan65 ıste yukardaysa bası makat gelışlı dıyolar bas yukarda popo bacaklar asagıda mıdeye kaburgalara baskı yapıyo e büyüyünce de yerı daralıyor
Dimple23 Oguzkagan65 benim sırtım tutulmuştu 2 gün boyunca sürekli masaj yapıldı sırtıma ...ondan baktım günlerce bebek hareketi azaldı demek istediğim ondan bile etkilendi sonra tekrar eski haline döndü
Oguzkagan65 Dimple23 bende öğretmenim son iki gündür çoçuklar beni çileden çıkarıyordu artık bağırmaktan sancı giriyordu kasıklarıma bi de ayakta çok duruyordum merdivenleri in çık in çık yorulmuştum baya