Sevval_zybk Merhabalar ilk gebeligim de ölü doğum yaptım ve çok korkuyorum pıhtı geldi ama devamı gelmedi bu durumda acile gitmelimiyim 2. Gebeliğim bu 13 haftalik
orhismommmmmm Sevval_zybk bide kaybın olmuş. Normal değil canım pıhtı gelmesi hemen acile git en azından bebeği görürsün haftan büyük cunku
orhismommmmmm Sevval_zybk yok yok bekleme asko direk git burda da haber ver bana merak ettim durduk yere neden olur ki
Sevval_zybk myangelson evet bende öyle düşündüm ama çoğu kişi devamı gelsin öyle gidersin gjbj seuelr diyo
Sevval_zybk orhismommmmmm gittim gittim hiç bisey çıkmadı bisey yok denildi gönderildim ve kanama bisyw gözükmüyo muş bide bebeğim şuan 13+4 Du kendi doktorumda 14+4 dedi Bi hafta önden gidiyor dedi ama bu doktor tam 13 haftalık dedi anlamadım hiç bisey kötü düşünmek istemiyorum ama öyle dedi işte