31+4 olduk çarşamba günü kontrolüm vardı herşey yolunda çok şükür 7.ayıma girdiğimden beri doktorum 2 haftadır bir kontrole çağırıyor bir sonraki kontrolde nts gireceğimizi iletti bu bebeğim hala dönmedi sizde durumlar nasıl benim bebeğim son 2 aydır aynı pozisyonda artık dönmez diye düşünüyorum tabi son ana kadar dönüyormuş ama bizimkinin ayağı bile aynı pozisyonda 🤣