victorya 18 haftalığız doktora daha gidemedim soracaktım ama bir sizlere sorayım dedim Daha once gebelikte tuttunuz mi ?
momismom2 victorya oglumda 4 sene once bu haftalardaydm tutmustum suanki gebelgmdede 17. Haftanin icindeykn ramazan başlıyor yine tutacağım allah nasp ederse
benimsin21 victorya Tutmayı istiyorum ama bilemiyorum 6 haftalığz daha🥲 3. Yıl olck tutamadım daha hiç bu kdr uzun süre tutmamazlık etmedm
Havin49_ victorya doktorlara sorarsan tutma diyor bemce insan kendinde güç buluyorsa tutabilir ben oğlumda tutmuştum şuan lohısayım ilk 1 hafta yiyecek gibi görünüyor sonra yine tutucam