aks6020
Prolaktin yüksekliği adet düzensizliği, şiddetli baş ağrısı, memeden süt gelmesi belirtileri ile kendini gösterir. Sizin bu değerleriniz ne dahile ne kadın doğum tarafından önemsemiyor aynı değerlere sahip biriydim yukarıda saydığım hiçbir belirti bende yoktu doktor ilaç bile başlatmadi
Prolaktin hormonu çok dalgalı bir hormon uykusuzluk, stres, önceki ilişkilerden olan meme teması hatta kan vermeden önce ki heyecan ya da hızlı yürüyüş bile etkiliyor
Ben 37 değer ile hamdolsun hamile kaldım
Öncelikle dikkat ettiğim şeyleri size söyleyeyim stres etmedim prolaktin yüksek diye olmaz demedim
Bende eşimde memelerime hiç dokunmadık duş alırken bile liflemedim öyle düşün
Kadın doğuma da dahiliyeye de gittim ikisi de beni tabir caizse kapıdan kovdu değerlerin yüksek değil belirtilerin yok bu kadar kafaya takma dediler
Size akışına bırakın bedeninizi gevşetin stresin bırakın inşallah olacaktır 🌸