aybuk6 NurKara1 sol göğüsüm hafif bir ağrı vardı ekstra bir belirtim yoktu hatta dedim kendi kendime bu ay da olmadı diye
sanemozky09 Hayırlı olsun inşallah🙏🏻 bende bugün öğrendim 5.gün gecikme yaşadım. Bel ağrım kasık ağrım ve yorgunluğum vardı. Beta hcg 1050 çıktı kızlar sizce normal mi 4+4 deyim