mommyyysd Kızlarr çok kötüyüm 3 gündür vardı ama tolere edebiliyordum şimdi dayanamıyorum üst karnım o kadar batıyorki ağlıyorum 5 dk duruyor bıcak saplanır gibi ağrılar giriyor sürekli , hastaneye gidicem ama tuvaletten de çıkamıyyorum napıcam ya
Beyzanurq mommyyysd geçen hafta aynı şikayetlerden gittim hemen hastaneye aldılar sıvı kaybından bebeğin hareketleri azalmış serumla düzelttiler antibiyotik tedavisi uyguladılar 3 gün yattım sonra geçti hicbisey kalmadi ihmal etmeyin hastaneye gidin.
nazliguneyli10 Bı acile gitmen lazım hasta bezi falan tak o haftalarda sıvı kaybı riskli takviye falan yaparlar gebelikte kullanılıyor mu bilmiyorum ama ishal kesen şaseler var doktorun doğru yönlendirmeyi yapacaktır
mommyyysd nazliguneyli10 Beyzanurq kızlar tekrar rahatsız ediyorum ama dün serum ve şase falan aldım iyiydim hiç bişey yemedim ishalim kesildi gibi ama bugün yemek yiyince midemin orda üst karnımda agrı başladı tekrar dayanılacak gibi değil sizde de olmuşmuydu
Beyzanurq mommyyysd gaz sancısı gibi bir ağrı girip girip çıkmıştı hatta ağlayarak gitmiştim hastaneye eğer kisiklarimda hissetsem doguruyorum derdim ama midemin altındaydı ağrı ama sonra serum ağrı kesici verdiler gecmisti