doktorumdan pişmanım ama bu benim hatam çünkü uygun fiyat olsun diye tercih ettim. aslında ilk görüşmede söylediği bir kaç şey tedaviye başlarken tedavi devam ederken hiç bir test yapmaması hepsi etken oldu. şimdi ise 2 aydır kalınlaşmayan rahmin için farklı hiç bir tedavi uygulamıyor olması. aynı ilaç aynı doz. rahim kalınlaşmaması tabiki de benim vucudumun verdiği tepki ama ilaç dozunu değiştir, yardımcı olacak farklı şeyler ekle, tavsiye ver hiç biri yok. muayene zamanlarında genelde kalabalık olmuyor, hatta son 4 muayenede sadece ben oluyorum hasta olarak başka kimse olmuyor, ona rağmen odaya geliyor vajinal kontrol ediyor, ilaca devam deyip çıkıyor. herşeyi hemşire açıklıyor. dışarıda hasta olsa ve belli dakikası var oda yok. birde yumurta toplama olurken amaliyathane ekibi tarafından da zorbalığa uğradım ama o zaman bile sakin kalmalıyım bu bir süreç diye kendime telkin verdim. hata etmişim..