19dygu26 bu arada diger postunda gordum canım.
Carpintim da var yazmissin.
Carpinti bendede oluyor.
Reflu var
Kardiolojiye gitmissindir illakı.
Kalpte yapisal bir sknti yoksa ki emin ol mutlaka bsy cikar olsa Allahn izniyle.
Carpintilarida umursama.
Bizde panik atak anksiyete.
Yani kaygi bozuklu oldugu icin vucudumuz da ki en ufak degisiklik rahatsizlik huzursuzlugu cok fazla hissediyoruz.
Yani diger insanlara nazaran daha cok yipraniyoruz.
Cunku beyin gercekten o fiziksel belirtileri bizim daha fazla hissetmemizi sagliyo.
Bazen guluyorum beynim salaklasms diye.😂 guya kendince bizi koruyor oyle alarm veriyor ki
Guya kendimizi koruyalim.
En ufak seyi tehlike algiliyor.
Sana tansiyon olcumumu atsam haline sukredersin.
7/4 nabzimda 166 cikmisti.
Ama anksiyete
Yemek sıcak duş etkilemisti tabi ki.
Kalp sadece uyum saglamaya calisiyo.
Ha o anda tabiki bunu kendime anlatamiyorum ama.
Bedenimiz surekli koruma halinde.
O yuzden cok kaygiliyiz.
Kesinlikle nabzini dinleme.
Döngüyü kirmaya calış.
Ozellikle googleden arastirma yapma.
Zor bir durum bu anksiyete panik atak.
Ne desem bilmiyorum.
Insani bitiren o kaygi zaten.