Bence paylaşma nazara inanmıyosan bile her insan hamile olduğunu bilince sana sen tavsiye panosuymuşsun gibi davranıyor mesela 6. Haftadasın diyelim ki 8. Haftada paylaştın 9. Haftada bulantıların başladı çevrendeki herkes öğrendiği için sana herkes tavsiye verecek seni korkutacak bebeğini aç bırakıyorsun zarar veriyorsun vs. Bana o bulantılı zamanlarımda o çocuk iyi ölmüyor diyen bile olmuştu tövbe estağfurullah. İnsanların bilmesi iyi bir şey değil geçirebildiğin kadar sessiz bir hamilelik geçir bence çünkü sadece tavsiye olarak da değil insanlar öğrendiği andan itibaren her kafadan bir ses bir soru çıkacak