btun ben 10 şubatta regl olcaktım sabahında yaptım negatif çıktı, hatta olmadım çok ağrım var diye 2 kere de arveles içtim, bugün 4.gün gecikmede ve sabah yaptım ve 2 dk içinde hemen böyle oldu. Ben hatta yine negatif dedim eşim bakıyordu o da çizgi çıktı dedi 2.dk da, burda çoğu kişi de şey gördüm ben kan vermişler onda bile çıkmamış regl ilk gününde sonra gecikme olunca çıkmış o sebepten test yaptım, geç döllenme olabiliyormuş 1 hafta bence sizde tekrar deneyin