Panoromaya karar verdim gibi ama kafam da çok karışık, mesela panoroma yaklaşık 22bin TL, dün aradığım bir firma (ataşehir genetik,ülke içinde test) 12bin dedi. Çok ütopik fark var arada, testin içeriği neredeyse hepsinde aynı bu fiyat farkları normal mi ya?
Doktorumu nevagani önermişti onlar 17bin dediler, bari panoroma olsun dedim arads cok fark yok diye ama bunun neredeyse iki katıız