Kızlar bugün tetenoz ve boğmaca aşısı oldum 26 haftalığım sabah sadece kol ağrım vardı ama bi kaç saattir vücut ağrısı başladı sırtım bacaklarım çok ağrıyor sağ omzum ağrıyordu zaten sola yatıyordm şimdi solda aşısı oldum yatamıyorum biraz sırt üstü yatayım diyorum ondada sırtım batıyor ve bağırsaklarım çok hareketli aşıdan sonra bu durumları yaşayan var mı saat kaç oldu uyuyamıyorum parol içtim ama henüz fayda etmedi