prs_99100 çok haklısın bende bu konuda çok yıprandım kızımda 45 kilo hamile kaldım sürekli kv kp hatta kaynanamın kaynanası sürekli ye hadi hadi diye darladı 70 le doğuma girdim kızım 2850 doğdu yani iki kişilik yedim minicik doğdu😅ana baba zayıf e kızım şimdi 6 buçuk yaşında o da zayıf doğal olarak, kaynım bile iyi bakmıyorlar mı demiş kaynanam dedi bende o bir senelik evli işte kendisi doğursun onlarında şişman olur dedim🤣karı koca kemikli iri dedim🤣yeni gelin olsam demezdim susardım artık bıktım bende lafımı esirgemiyorum,şimdi de iştahım yok 31 haftalık oldum 6 kilo aldım ama bebek çok iyi bu sefer maşallah olsun bu seferde karnın küçük diyor görümcem olacak kişi😁yani kimse memnun olmuyor anlayacağın,en iyisi umursamamak ama insanın sinirine dokunuyor çok iyi anlıyorum seni.