beratelifalp Herkese merhaba doğum hikayemi yazdım ama hastane için de post açmak istedim çünkü bu hastaneyi merak eden çok var hamileliğin başından beridir bu hastaneye geldim gittim hep çok memnun kaldım perinstoloji de randevu kestiğin doktoru bulmak çok zor hep başkası bakıyordu ama kadın doğum bölümü öyle değildi kimse kestiysem o muayene etti mutlaka sancı odaları katındaki gerek kadın gerek erkek bütün ebe ve doktorlar çok iyiydi çok nazik davranıyorlardı doğumdan sonra lohusa servisine aldındım bana tek kişilik oda denk düşmedi ama eşimin 1 gün kalmasına izin verdiler çünkü başka gelecek kimse yoktu perdeleri çektik sıkıntı yaşamadık lohusa servisindeki ebeler de çok tatlı ve ilgililer emzirmeyle ilgili sorun yaşadım hemen yardımcı oldular ağrım çok deyince ağrı kesici ile iğne yapıyorlar genel olarak hastaneden çok memnun kaldım 🌸