Ebruli5001 Arkadaşlar 2 hafta önce idrar tahlilim temiz çıkmasına rağmen 2 haftadır genital bölgemde kaşıntı var sadece kaşıntı başka hiçbir belirti yok bu normal mi 34 haftalık hamileyim bu dönemlerde yaşayan oldu mu bu durumu
ozlmakmhmt Ebruli5001 mantardir canım bende aynı sıkıntıyı yaşadım idrar tahlillerim hep temiz çıktı vajina dudaklarında mantar varmış fitil ve kremsiz geçmiyor mutlaka doktoruna durumu anlat senin için uygun tedaviyi başlatacaktır.
Es07 Belirtisiz sadece idrarda enfeksiyon çıktı 3 çeşit antibiyotik kullandım Doktorunuza danışın cnm