Es07 merhabalaaarr 10 ay önce oldum ben 39+0 da gayet güzeldi önce belden iğnem yapıldı sonra doktorum geldi 4,5 dkda bebeğim çıktı zaten hızlıca dikişlerim yapıldı toplam hazırlanma ve bitirme falan derken yarım saat sürdü odama çıktım bebiş çoktan gitmişti ağlıyordu bende panik oldum aç diye ve hemen emzirmeye çalıştım yapamadım ilk bebeğimdi sezeryanlıydım ebeleri çağırdım onlar uğraştılar dedim en son mama verin nacizane tavsiyem odanıza gelin ve uyuyun vücudunuz dinlesin ki sütünüz bol bol gelsin ben hep stres oldum sütüm gelicek mi memeyi tutucak mı falan derken sağım yapmaya başladım 25 günlükken sütüm kesildi o yüzden bırakın 1,2 gün mama içsin kendinizi toplayın sonra emzirin