Kızlar a lıfde de doktorum var
Lokmam hekımde de kemdıme gore ayarladıö ıkı hastanede a lıfe dakı doktorum yakınen daha tanıyoruö ama hastaneye Gittiğimde sanki bir düzen yokmuş gibi aynı zamanda tuvaletlere falan girdiğimde biraz pis ve özensiz geliyor lokmana gıttgıöde duzenlı temız ve ıc acıcı gelıyor hastane olarak kafam cok karışık kızlar lütfen tecrube edınen ve yakınen duyam var ıse nana yardımcı olabılırö zıra 34 haftamım ıcındeyım artık netlestırmelıyım❤️😔