Asya_Lorin Kızlar sol tarafa yatmamız gerek kan akışı bebeğin pozisyonu gelişimi vs için ama ben hiç solda yatamıyorum sağ tarafta daha rahat ediyorum içim hiç rahat değil sanki bebeğim rahatsız oluyormuş gibi hissediyorum. Siz hangi tarafa yatıyorsunuz çok önemli bi durum mu bu gerçekten 😟
nursomyurek Asya_Lorin valla önemli bir durum mu bilmiyorum ama bende sol tarafıma yatamıyorum hep sağ🥹
tembelkiz Asya_Lorin sağımda kocam solumda oğlum bana hareket alanı kalmıyor tavana bakarak uyuyorum 😂sırt üstüde hiç yatamam uykuya geçmem uzun sürüyor o yüzden
pinarersu Asya_Lorin ben nasıl rahatsam öyle yatıyorum gece boyu sağ sol dönüyorum aralarda küçük küçük sırt üstü yattığım oluyor:)
Hepimizinsorunlarivar13_ tembelkiz son haftalarda sakıncalı sırt üstü bilginiz olsun kordonun boynuna dolanmadı olası bi durum olduğundan
tortillam_ Nereye istersem oraya yatıyorm. Gece uyku halinde zaten dönüyorsun sağı solu mu hesap edebilirsin sanki
Gks_01 Asya_Lorin ben bunu ebeye de sordum sağ sol farketmez dedi bende sağıma dönüp yatıyorum daha rahat grliyor
tembelkiz Hepimizinsorunlarivar13_ ben hamile değilim canım 😂 sadece 2. Yi düşünüyorum kendimi ikna etmek için sizinle takılıyorum bu ayrıntıları verme bana 😂
Hepimizinsorunlarivar13_ tembelkiz şu platform ne zaman ciddiye alınacak merak ediyorum hep gırgır şamata
gvnrzz Asya_Lorin sola asla yatamıyorum burnumdan daha cok kapanıyor ve nefes alamıyorum. Arasıra biraz dönüyorum bebek için ama yok yarım saat bile ancak belki durabilirim
prs_99100 Sağa yattığımda bebeğim tekmelemeye başlıyor aşırı rahatsız ediyor, sırt üstü yatınca nefessiz kalıyorum e yüz üstü zaten yatamam 😂😂 sol kolum çürüdü galiba artık dokununca acıyor aynı yöne yatmaktan.
nyra Asya_Lorin sol sağ olarak yatıyorum eskidendi sadece sola yatın önerileri artık sağ yatmanında bir sakıncası olmadığı biliniyor dr lar her iki yöne de yatılmasını öneriyor. Zaten sadece sola yatıp kalmamız mümkün değil. Sırt üstü yatılmamalı ama çok riskli. Çoğu zaman sırt üstü yatmış bulunuyorum malesef geceleri eşim uyandırıp dönmemi istiyor
kurkmantosuzmadonna Asya_Lorin sola yatmaya dikkat ederdim ama gece uyku arasında kaç farklı pozisyonda uyurdum Allah bilir. 😃
tembelkiz Hepimizinsorunlarivar13_ hayat yeterince ciddi canım birazda gırgır şamata lazım. Gülmemek için değil gülmek için bahane bulalım