1 senedir hu kıl kurdundan çekiyorum bebeğim küçüktü emzirme döneminde yok diye ilaç kullanmadım ve bebeğim 1 yaşındayken tekrar hamile kaldım yani geme ilaç kullanmadım ama denemediğim doğal yöntem kalmadı her gün bir sarımsak yutarak idare ediyorum ama oda fayda etmiyor gibi ilaclada bitecegini düşünmüyorum napacagim kizlar